Halaman

Pengikut

Assalamualaikum,
Apa khabar semua....Semua yang tersurat belum tentu itulah yang tersirat. Segala rasa hati belum tentu dapat di ekspresikan dengan hanya melalui penulisan, tapi sekurang-kurangnya dapatlah ianya menjadi penglipur lara dan tempat meluahkan rasa yang terpendam...


Jumaat, September 21, 2012

Mana Buktinya..?

Kau kata aku perusak
Tak cukupkah kebaikan
Yang aku hamparkan padamu?

Kau kata aku pembawa masalah
Tak cukupkah pertolongan
Yang aku hadiahkan padamu?

Kau kata aku jahat
Tak cukupkah segala tolak ansur
Yang aku khaskan buatmu?

Apa lagi yang kau mahu dariku?
Puas sudah kubuat ikut kehendakmu
Hingga tiada lagi yang tertinggal buatku..

Sudahlah....!
Sekarang aku bosan dan penat!..
Buatlah ikut suka hatimu!
Kau bukanlah satu-satunya kawanku..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan