Halaman

Pengikut

Assalamualaikum,
Apa khabar semua....Semua yang tersurat belum tentu itulah yang tersirat. Segala rasa hati belum tentu dapat di ekspresikan dengan hanya melalui penulisan, tapi sekurang-kurangnya dapatlah ianya menjadi penglipur lara dan tempat meluahkan rasa yang terpendam...


Jumaat, Jun 04, 2010

Kekasihku

Melaka,15 May 2010.
To My Beloved

Kekasihku....
Tahukah kau gelora cintaku
masih membara padamu,
tatapan mesramu
mencairkan urat jantungku
dan pandangan matamu masih menggetarkan dadaku....

Kekasihku....
simpanlah cinta untukku
ingatlah aku dalam hatimu
aku ialah kecintaanmu
Seperti yang selalu terucap dulu?....

Aku sanggup sengsara
Aku sanggup merana
Aku sanggup patah sayap
dan dugaan datang beribu.

Kekasihku....
Janganlah kau lupa
Cintaku hanya untukmu
Janganlah kau alpa
Hatiku ada dirimu
Janganlah kau hilang
dari pandangan mataku....

Kekasihku....
Kusambut tanganmu dengan senyumku,
sapalah aku semesra bayu
jangan sesekali kurangi cintamu
dan kekasihku....
Biarlah cinta kita mekar selalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan